CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

مرايتي

مرايتي

الثلاثاء، 25 نوفمبر 2008


قررت أن أمتلك قلما

في يوم وأنا قاعد علي سريري ضربت في دماغي إني أقرأ كتاب المهم مطولش عليكوا قولوا طول قمت متسحب ورحت عند سرير أختي (أحسن هي المثقفه بتاعت البيت) وسحبت كتاب وبعدين رجعت علي سريري عشان أقرأه ولجل الحظ طلع الكتاب مجموعة قصصية (حسيت إني دخلت في حيطه سد) المهم قعدت أصبر نفسي وأقول لنفسي لازم أطلع راجل وأقرأ ولو حتي صفحه(أحس يعني إني عملت حاجه) وبعد ما قرأت الصفحة الأولي جرت صفحه تانيه لغاية مخلصت الكتاب ودا طبعا يا جماعه علي غير العادة دا أنا نادرا لما بفتح المناهج بتاعتي

وضرب في دماغي زي الصاروخ وقلت ليه مبقاش أنا الكاتب ؟

ليه ميبقاش ليا قلم لونه مختلف يعبر عني فمليت قلمي حبر وبدأت في الكتابه

وعشان كدا عملت المدونه دي

وبدأت أحدد ملامحي في المرايه

1 التعليقات:

حاجــ عيال ــات يقول...

السلام عليكم
مساء الخير يا باشا
بلاش باشا دي لوكل شوية
منور الشبكة المتعنكبة وعلى فكرة ماتططمنش لوموضوع الكتاب اللي خلاك تكمله ده اكيد اختك المثقفة عاملالك عمل عشان تقدر تقعد عليه ..شوف هيا شربتك ايه؟

متباعاك هو انا هسيبك